Sider

tirsdag 4. desember 2012

blomesterdekoratør

                                    Blomesterdekoratør



vi har fått oppgaver å dekorere en krans, så fikk vi  tingene å pynte på.
først byggente med å sette granber på etter den valgte jeg forkjellige dekor, Så tenkte jeg må ha noe kontraster,og forskjellige farger som kan hvise meg og andre fint og pent.









materialer    

granbar

halum

julekuler

i grunnog sølv

kongler

kastanenøtter

sølvstjerne

sløyfebånd

store sakser og lite sakser.

  • Det er mest sølvfarger og jeg synes det er best.
  • Det er kuler som dominnerer  mest.
  • Det er lys og brun er mest kontraster som jeg har brukt .

Bilder av kransen




 Jeg er veldig fornøyd med arbeiden min. Fordi den ser ut ganske bra og fint det er ikke bare jeg likte andre og så likte min kransen derfor jeg er veldig fornøyd med, som jeg har gjørt fordi det er  ikke bare jeg men de andre også fornøyd med.


Jeg tror det er bra med alt og koselig å jobbe med kransen så jeg tror ikke noe som jeg gjøre bedre
enn det har jeg.

kransen symolserer  har evigheten og den har ingen start og ingen ende.ingen start og ingen slutt.




Jeg har lært masse i dag om denne kransen som jeg har nå bilder hvordan man kan pynte en kranser eller å dekorere.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar